A XIV-a ediţie a Conferinţei Naţionale de Medicină de Urgenţă

A XIV-a ediție a Conferinței Naționale de Medicină de Urgență va avea loc în perioada 12-15 Septembrie 2013, la Poiana Brasov, în incinta Complexului Ana Hotels.

Termeni și condiții de participare:

  • Aceasta va avea loc la Poiana Brașov, în perioada 12-15 Septembrie 2013

  • Limba oficială va fi limba română. Se pot prezenta lucrări și în limba engleză, dar acestea nu vor fi traduse simultan.

  • Prezentarea lucrărilor va fi gazduită de Sala de Conferințe a Hotelului Sport Hotel&Spa din incinta Complexului Ana Hotels Poiana Brasov

  • Înregistrarea cu taxa redusă se va face până la data de 15 iulie 2013 si garantează mapa cu programul și materialele promoționale ale Conferinței, un loc la Cina festivă de dinaintea deschiderii oficiale a Conferinței din a doua zi( 13 Septembrie 2013) și în plus, toți cei înscriși până la această dată beneficiază de un tarif special de cazare si masă în incinta Complexului Ana Hotels, dupa cum urmează:

  • HOTEL COMPLEX ANA HOTELS Sport Hotel&Spa: Camera single 200 RON (1 loc/zi) si Camera dubla 240 RON (120 RON/persoana)




    • Hotel Bradul: Camera single 150 RON (1 loc/zi) si Camera dubla 190 RON (95 RON/persoana)

    • Hotel Poiana: Camera single 120 RON (1 loc/zi) si Camera dubla 170 RON (85 RON/persoana)

    • Pachet masa SUPER OFERTA: 90RON/zi (pranz+cina)

    • *Pretul hotelului include si accesul la piscina, saune (umeda, uscata, laconium), Jacuzzi, hot tub, sala fitness si salon relaxare in cadrul Sport Spa


  • Înregistrarea cu taxa normală se va face până la data de  01 Septembrie 2013 si garantează mapa cu programul și materialele promoționale ale Conferinței, un loc la Cina festivă de dinaintea deschiderii oficiale a Conferinței din a doua zi( 13 Septembrie 2013) la tarif preferențial de 30 RON, dar nu beneficiază de tarif preferențial la cazare în incinta Ana Hotels

  • Înregistrarea la secretariatul Conferinței se va face numai  începând cu data de  12 Septembrie 2013 și nu asigură programul și materialele promoționale ale Conferinței , un loc la Cina festivă de dinaintea deschiderii oficiale a Conferinței din a doua zi( 13 Septembrie 2013) sau tarif preferențial la cazare în incinta Ana Hotels


Taxa de participare:

TAXA REDUSA(pana la 15 Iulie):


  • Medici specialisti si primari: 250 RON

  • Medici rezidenti si voluntari: 140 RON

  • Asistenti medicali: 150 RON

  • Ambulantieri/pompieri/salvatori: 130 RON

  • Orice doritor sa participe la Conferinta, neapartinand niciuneia din categoriile profesionale de mai sus: 200 RON


TAXA NORMALA

  • Medici specialisti si primari: 340 RON

  • Medici rezidenti si voluntari: 200 RON

  • Asistenti medicali: 200 RON

  • Ambulantieri/pompieri/salvatori: 200 RON

  • Orice doritor sa participe la Conferinta, neapartinand niciuneia din categoriile profesionale de mai sus: 300 RON


TAXA LA SECRETARIATUL CONFERINTEI:
Medici specialisti si primari: 430 RON
Medici rezidenti si voluntari: 250 RON
Asistenti medicali: 250 RON
Ambulantieri/pompieri/salvatori: 250 RON
Orice doritor sa participe la Conferinta, neapartinand niciuneia din categoriile profesionale de mai sus: 400RON

  • Taxa de participare la concursul de ambulante C2/B2 este de 300RON/echipaj și este stabilită în regulamentul de participare ce va fi semnat de fiecare echipaj ce va participa la această etapă.

  • Taxa de participare la Conferință permite accesul la toate manifestările științifice ce au loc în timpul Conferinței, la mapă, ecuson, precum si accesul la coffee-break-urile din timpul prezentărilor

  • Renunțarea la participare după achitarea taxei se poate face până la data de 01 August 2013. Celui care renunță i se vor reține 25% din taxa achitată pentru a se acoperi cheltuielile de organizare deja efectuate si comisioanele bancare. După această dată nu se vor mai restitui taxele achitate si se va considera fermă decizia de participare la Conferință

  • Plata taxei de participare se va face prin virament bancar sau depunere directă în contul IBAN  RO97MIND010500041118RO01, ATE BANK sector 2

  • Confirmarea participării la Conferință se va face prin trimiterea unui email cu subiectul Conferință 2013 la secretariat@assb.ro cu dovada achitării taxei, urmând ca beneficiarul să primească un mail cu următoarele instrucțiuni pentru a beneficia de oferta de înscriere aferentă  perioadei


Tematica Conferinței, precum si invitații speciali vor fi anunțați ulterior.

Concursul Echipajelor de pe Ambulanță din cadrul celei de-a XIV-a Conferințe Naționale de Medicină de Urgență - Septembrie 2013

Concursul va fi organizat în perioada 12-13.09.2013, în avanpremiera Conferinței Naționale de Urgență, ediția a XIV-a.  Startul se va da pe 12.09 la ora 16.00, finalul pe 13.09.2012 ora 18.00.

Regulamentul va fi aprobat/creat de Comisia stiintifica inființată cu acest scop, pe baza regulamentului existent.

Membrii Comisiei științifice:

  • dr Alis Grasu, Manager Serviciul de Ambulanță București Ilfov,

  • dr Horia Simu, membru al Comisiei Naționale de Medicină de Urgență și Dezastre,

  • dr. Popescu Vasile, membru al Comisiei Naționale de Medicină de Urgență și Dezastre, Manager SAJ Constanta

  • dr. Iancu Leonida membru al Comisiei Naționale de Medicină de Urgență și Dezastre, Manager SAJ Timis,

  • dr. Cristian Grasu- Director Medical SABIF și Președintele Societății de Salvare București,

  • Dr Radu Calistru-Director Medical SAJ Iași, Președinte ASAR Iași,

  • Dr Letiția Damoc-Manager General SAJ Neamț.

  • Dr. Horatiu Mandaianu


Taxa de înscriere : 300 de lei /echipaj

Reguli:

  • Se va putea înscrie doar un echipaj pe fiecare județ, iar concursul se va diferenția în funcție de tipul mașinii și a echipei de intervenție(B2-echipaj cu ambulanțier, voluntar și asistent, C1-echipaj cu medic, asistent, voluntar, ambulanțier).

  • Se vor stabili câte 10 scenarii pentru fiecare categorie. Comisia științifică, împreună cu membrii juriului, vor stabili scenariile, care vor fi publicate pe site-ul www.assb.ro, la sfarsitul lunii august.

  • Fiecare echipaj va trage la sorți scenariul din cele 10.

  • Punctajul va fi de tip checklist.

  • Echipele vor primi punctajul aferent din checklist doar la manevra perfect executată, orice eroare in execuție ducand la neacordarea punctajului.

  • Departajarea se va face pe baza punctajului obținut la scenariul respectiv.

  • În caz de egalitate, toate echipajele aflate la egalitate vor primi un singur loc, dar fiecare câte un premiu


conferinta nationala de medicina de urgenta

Leave a Reply

Your email address will not be published.