În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

După 6 ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare lansează campania Zâmbește România, făcând trecerea naturală către comunicarea cu adulții și insuflarea unui grad mai mare de responsabilitate pentru un zâmbet sănătos. 81% dintre români[1] suferă de probleme ce țin de sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale. Peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de mesaje educaționale, soluţii și produse de îngrijire … Continue reading În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

Cupa LIBRA ENERGIZE, castigata de medici. Bancherii dau replica

La prima participare a medicilor la competitia sportiva LIBRA ENERGIZE, locul I in clasamentul final, dupa 10 probe complexe, a fost ocupat de echipa de stomatologi „Dintisorii de Aur”, urmata de doua din echipele de angajati Libra Internet Bank. Pe podium au urcat: LOCUL I: echipa Dintisorii de Aur cu 119 puncte: dr. Adrian Angelescu, dr. Cristian Dobreci, dr. Adrian Timofte Murariu, dr. Gabriela Socoteanu … Continue reading Cupa LIBRA ENERGIZE, castigata de medici. Bancherii dau replica